Toimitusehdot

TOIMITUSEHDOT

Voimassa 26.09.2024 alkaen

YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA
NBLED tuotteet ovat suunnattu ammattilaiskäyttöön eli uv-tekniikka koulutuksen käyneille ripsi -alan ammattilaisille (Kysy koulutusta). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Tuotteiden tai palveluiden esiintyminen sivustolla Ripsetbycamilla tiettynä aikana ei tarkoita tai takaa, että kyseisiä tuotteita tai palveluita olisi aina saatavilla. Pidätämme oikeuden tuotteiden toimituksen muuttamiseen tai perumiseen ilman ennakkoilmoitusta. RipsetByCamilla ei vastaa välillisistä vahingoista, jotka ovat pääasiallisen toimintamme tai vahingon sivuvaikutuksia, kuten ansionmenetyksiä.
Asiakaspalvelun tavoitat ensisijaisesti soittamalla ripsetbycamillan puhelinumeroon arkisin klo10-18 välillä. Viesteihin vastaamme niiden saapumisjärjestyksessä sekä päivän työtehtävien mukaisesti. Poistomyynnistä ostetuille tuotteille ei voida myöntää normaalia vaihto- tai palautusoikeutta tuotteiden loppumisen vuoksi ja pidätämme oikeuden tarjota ensisijaisesti hinnanalennusta.

TILAUKSEN KÄSITTELY JA TOIMITUSAIKA
Saapunut tilaus käsitellään pääsääntöisesti jo heti tilauspäivänä. Arkipäivisin ennen kello 16.00 tulleet tilaukset pyritään postittamaan samana päivänä. Pakettitoimituksemme voit noutaa yleensä 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta, tai jopa samana päivänä riippuen paketin käsittelystä. Voit tulla myös paikan päälle ostoksille mutta tilaus pitää silloinkin tehdä verkkokaupan kautta noutotilauksena, ellei sinulle ole varattuna aikaa muihin palveluihin. Huomioithan että paketin noutamisesta ilmoitetaan tekstiviestitse tilaajan ilmoittamaan puhelinnumeroon.

TILAUSVAHVISTUS
Tilauksen jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostilla. Tarkistathan että tilauksen yhteydessä kirjoitat sähköpostiosoitteesi oikein. Tilausvahvistuksessa näkyy tilatut tuotteet ja maksetut maksut.

TOIMITUSTAPA JA TOIMITUSKULUT
Toimituskulut, alkaen 6,90€ sisältävät postitus- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina, jota voi seurata lähetystunnuksella. Käytämme postia ja matkahuoltoa toimittajana.

MAKSUTAVAT
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä verkkopankissa, kortilla tai laskulla/erämaksulla.

VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT SEKÄ REKLAMAATIOT

Yritysten välisissä kaupoissa ei ole tavaran vaihto- tai palautusoikeutta.

Reklamaatiotilanteissa on otettava yhteyttä 14vrk kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Reklamaatioaika on lyhyt jotta pysymme mahdollisimman hyvin perillä siitä millaista tavaraa hyllyssä on. Palautuksesta tulee lähettää seurantatunnus sähköpostiin ripsetbycamilla@gmail.com.

Virheellinen tuote tulee lähettää takaisin:
RipsetByCamilla
Tuomipakkaintie 7 

85100 Kalajoki

puh: 0408569862

sähköposti: ripsetbycamilla@gmail.com

Miten reklamoin tuotteesta?

Lähetä sähköpostia ripsetbycamilla@gmail.com ja kerro miten tuote on mielestäsi viallinen. Reklamaatio edellyttää, että tuotteessa on selkeä valmistusvirhe ja se pitää voida todentaa. Mikäli tuotteessa on osittainen virhe, tarjoamme
ensisijaisesti hinnanalennusta tai lahjakorttikoodia. Liitä mukaan tilausnumero ja kuvia virheestä. 


Saitko väärän tuotteen?

Pahoittelut! Kerro siitä meille heti sähköpostitse ripsetbycamilla@gmail.com ja liitä mukaan kuva tuotteesta sekä lähetyslistasta.

MAKSUNPALAUTUS
Kun palautus on hyväksytty ja käsitelty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen sen maksutavan kautta jota tilaukseen on käytetty. Käsittelyaika palautuksissa on 7-30 arkipäivää.

ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA SEKÄ VIALLISTEN TAI PUUTTUVIEN TAI VÄÄRIEN TUOTTEIDEN OSALTA
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut, tai sinulle on toimitettu väärä tuote, tulee virheestä ilmoittaa välittömästi soittamalla toimiston numeroon tai sähköpostitse osoitteeseen. ripsetbycamilla@gmail.com
• Kadonneesta tilauksesta tulee ilmoittaa asiakaspalveluumme viimeistään 2 viikon (14 arkipäivää) kuluttua tilauksesta. Tämän jälkeen tehtyjä ilmoituksia emme hyvitä.
• Ilmoitus virheellisestä toimituksesta on tehtävä viiden (5) päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Toimitus on virheellinen jos sieltä puuttuu esimerkiksi jokin tuote. Ensisijaisesti puuttuvat tuotteet hyvitetään rahan palautuksena tai uudelleen lähetyksenä jos tuotetta on varastossa.
• Ilmoitus viallisesta tuotteesta on tehtävä viiden (5) päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.
• Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä relamaatio kuljetusyhtiölle

• Väärät tuotteet tulee palauttaa ja liittää mukaan lähetyslista sekä selkeästi tieto mitä on saatu ja mitä piti tulla. 

Jälkitoimitukseen jääneet tuotteet toimitetaan heti kun niitä on saatavilla. Tuotepuutoksista tehdään maksunpalautus. Katso kohta "maksunpalautus"

TILAUKSEN PERUMINEN / KAUPAN PURKU / PALAUTTAMINEN / ENNAKKOTILAUKSET, KUSTANNUKSET:
Tuotteen tilauksen voi peruuttaa, jos tilatun tavaran toimitusta ei ole vielä aloitettu etkä ole saanyt lähetyksestä toimitusvahvistusta. Jos pakkaus on aloitettu, peruminen on kuitenkin sopimusrikkomus, minkä vuoksi myyjällä on oikeus vahingonkorvaukseen. Tilauksen perumisesta, kaupan purusta tai palauttamisesta veloitamme käsittelykuluja 19,90€. Käsittelykulut sisältävät ne kustannukset, jotka meille seuraavat tilausten peruuttamisesta. Perimme lisäksi palauttamismaksun joka on suuruudeltaan 5% tilauksen loppusummasta. Tämä kattaa käsittelykulut sekä kaikki muut kustannukset jotka meille aiheutuvat, muun muassa maksuvälittäjän provision sekä postikulut. Nämä maksut menevät meiltä aina suoraan silloin kun tilaus otetaan käsittelyyn.

NOUTAMATTA JÄTETTY TILAUS
Noutamatta jätetystä paketista veloitamme käsittelykuluja 19,90€. Noutamatta jätetyt tilaukset palautuvat automaattisesti ja ne puretaan saapumisjärjestyksessä takaisin hyllyyn. Perimme lisäksi maksun joka on suuruudeltaan 5% tilauksen loppusummasta joka kattaa mm. maksuvälittäjän provision. Noutamatta jätetty tilaus teettää paljon lisätöitä.

JÄLKITOIMITUKSET JA ENNAKKOMYYNNIT
Jälkitoimitukseen jääneet tuotteet toimitetaan heti kun niitä on saatavilla. Mikäli tuote on loppunut varastosta, summalle voidaan tehdään lahjakortti kauppaan samalla arvolla.
Ennakkomyynnissä olevat tuotteet toimitetaan heti kun ne ovat saapuneet varastoon,
toimitusajankohta on nähtävillä ostaessasi tuotteen. Ennakkotilauksia ei voi peruuttaa.

MUUTA
Pidätämme oikeuden muuttaa käyttöehtojamme sekä hinnoittelua ja muuta liiketoimintaan liittyvää. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin käyttöehtoihin. Kaikki tilaukset ovat sitovia. RipsetByCamilla pidättää oikeuden tilauksen peruuttamiseen, mikäli tilattu tuote on loppuunmyyty tai sen saatavuudessa on muita ylitsepääsemättömiä vaikeuksia. *Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruuttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme. Ripsituotteet eivät ole kuluttaja-asiakkaille.***